Faceți căutări pe acest blog

marți, 9 noiembrie 2010

Audi r8

La trei ani după dezvăluirea conceptului Audi Le Mans quattro, versiunea de serie şi-a făcut debutul la Paris Motor Show 2006 - noul model sportiv Audi R8.

Audi a încorporat numele şi performanţele bolidului de curse, câştigător de cinci ori a cursei de la Le Mans, Audi R8, într-o maşină sportivă spectaculoasă.

Fiind prima maşină Audi cu motor amplasat central, R8 combină experienţa câştigată de Audi în numeroasele curse din motor-sport, cu un design de excepţie.

1,9 m lăţime, 4,43 m lungime şi 1,23 m înălţime - acestea sunt proporţiile unei adevărate maşini sportive. Ampatamentul de 2,65 m oferă spaţiul pentru cabina foarte confortabilă, iar propulsorul montat longitudinal în spatele ei. În spatele uşilor, deflectoarele de aer de mari dimensiuni asigură răcirea motorului V8.

Propulsorul de 4,2 litri, cu 8 cilindri şi injecţie directă de benzină, dezvoltă 420 CP. Cuplul de 317 Nm este obţinut la turaţii de 4.500 - 6.000 rpm. Şi nu mai puţin de 90% din acest cuplu este menţinut constant pe o mare plajă de turaţii: de la 3.500 până 7.600 rpm. Drept rezultat al acestor calităţi, propulsorul cu 8 cilindri asigură performanţele optime în orice situaţii. Acceleraţia de la 0-100 km/h este de 4,6 secunde, viteza maximă fiind de 297 km/h.

Pentru acest super propulsor sunt disponibile două variante de transmisii: o cutie manuală cu 6 rapoarte, sau opţional, sistemul Audi R tronic secvenţial.

Motorul cu 10 cilindri şi o cilindree de 5,2 litri dezvoltă o putere de 386 kW (525 CP) şi un cuplu maxim de 530 Nm, asigurând performanţe dinamice impresionante. Datorită tehnologiilor de ultima generaţie Audi, precum sistemul de tracţiune integrală quattro, caroseria uşoară din aluminiu, farurile construite integral cu tehnologie LED şi designul impresionant, Audi R8 V10 5.2 FSI quattro ocupă întotdeauna primul loc în faţa concurenţei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu